Partner adatokkal kapcsolatos kérdések
Vásárlással kapcsolatos kérdések
Szállítással kapcsolatos kérdések
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ezen az oldalon kívül hasznos információkat találhat a rólunk, illetve a letöltések menüpont alatt. Ha azonban sem ott, sem ezen oldalon nem talál választ kérdésére, kérjük hívja vevőszolgálatunkat, vagy küldjön e-mail-t.
Partner adatokkal kapcsolatos kérdések
Mit kell tudnom a regisztrációról és a bejelentkezésről?
Regisztrált felhasználóink az e-mail címük és a jelszavuk egyidejű megadásával, majd az oldal jobb felső sarkában lévő belépés fülre kattintva tudnak belépni a webshopba. Új felhasználóink a regisztrációs űrlapon lévő adatok kitöltése után válnak teljes jogú felhasználóvá.
Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson az oldal jobb felső sarkában található elfelejtett jelszó linkre, majd adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét, amire elküldhetjük új jelszavát! Új jelszó iránti kérelmét az komprador@komprador.hu e-mail címre is elküldheti.
Hogyan változtathatok a személyes adataimon?
Személyes adatainak változása esetén kérjük, hívja 72/510-666-os telefonszámot, vagy írjon a komprador@komprador.hu e-mail címre.
Vásárlással kapcsolatos kérdések
Hogyan rendelhetek a Webáruházból?
A webáruházból minden esetben csak regisztráció után lehet vásárolni. A regisztráció ingyenes és mindössze pár percet vesz igénybe. Cég és magánszemély egyaránt regisztrálhat.
Az alábbi kötelezően kitöltendő adatokra lesz szükség:
Vezeték, illetve keresztnév
E-mail cím
Jelszó
Telefonszám
Adószám (cég esetében)
Számlázási cím (irányító szám, város, utca)
Szállítási cím, amennyiben eltér a számlázási címtől
Felhívjuk figyelmüket, hogy a webáruházban feltüntetett árak, csak a webáruházon keresztül történő vásárlás esetén érvényesek.
Hogyan kereshetek termékeket?
Kereshet cikkszámra, cikknévre. A kereső, szótöredékre is keres.
Ha nincs készleten a megrendelni kívánt áru, hogyan tudok belőle rendelni?
Ezek a termékek is rendelhetők a webáruházban, kosárba tehetők. A rendelés feladása után, amennyiben a beszerzés 1-2 napnál többet vesz igénybe és/vagy változik az ára, felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Mit tegyek, ha nem találok egy terméket az áruházban?
Ha valamit nem talál, kérjük próbáljon meg más szóra keresni, illetve használja a lap oldalán található termékcsoportosítást.
Ha egyedi rendelése van, kérjük, írjon e-mailt a
komprador@komprador.hu címre, vagy érdeklődjön a 72/510-666-os telefonszámon.
Hogyan módosíthatok vagy törölhetek egy már leadott rendelést?
Lezárt rendelést a webáruházon keresztül már nem módosíthat, illetve törölhet. Ha mégis erre lenne szükség, kérjük, hívja vállalatunkat 72/510-666-os telefonszámon vagy írjon a komprador@komprador.hu e-mail címre.
Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap? Ilyenkor egyszeri a postaköltség, illetve egy csomag fog érkezni?
Abban az esetben, ha 14 óráig leadja rendeléseit, akkor azokat egyszerre postázzuk, egyszeri postaköltséggel.
A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?
A hétvégi megrendeléseket következő héten hétfőn 8.00 órától kezdjük el feldolgozni.
Hogyan követhetem az aktuális rendelésemet?
Rendeléséről e-mailben rendszerünk automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza rendelt termékeinek felsorolását, a szállítás és a fizetés adatait. A számlázás napján - amely majdnem minden esetben egybe esik a szállítás napjával is - a rendszerünk küldd egy e-mailt a számlázott termékekről. Ezután a futárszolgálat honlapján, a tőlük kapott nyomonkövetési kód alapján tud tájékozódni a csomagról.
Miért törlődött a félbehagyott megrendelésem? Következő nap még rendeltem volna.
Minden le nem zárt, azaz félbehagyott rendelést a rendszer 2 óra elteltével töröl. Ezért azt javasoljuk, hogy ha több napon is rendelne, de egy csomagot szeretne kapni, akkor válasszon egy későbbi szállítási napot. Így a megadott szállítási napot megelőző nap 14 óráig lehetősége van több rendelést leadni, amely egyszerre kerül feldolgozásra.
Hogyan tudom kifizetni a megrendelt árut?
A rendelése ellenértékét előre utalással (12072507-01935139-00100000 - Raiffeisen Bank) ), utánvéttel vagy készpénzben, illetve bankkártyával tudja rendezni. Előre utalás választása esetén előlegbekérő kerül kiküldésre. Kérjük, hogy a rendelés azonosítót minden esetben tüntesse fel a közlemény rovatban.
Szállítással kapcsolatos kérdések
Mennyi a szállítási és kezelési költség?
0 - 5 kg 2 481 Ft.-
5,1 - 10 kg 2 731 Ft.-
10,1 - 20 kg 2 831 Ft.-
20,1 - 30 kg 3 071 Ft.-
30,1 - 40 kg 3 231 Ft.-
40,1 - 50 kg 3 731 Ft.-
50,1 - 60 kg 4 281 Ft.-
60,1 – 70 kg 4 981 Ft.-
70,1 – 80 kg 5 631 Ft.-
80,1 – 90 kg 6 281 Ft.-
90,1 – 100 kg 6 881 Ft.-
100,1 - 110 kg 7 531 Ft.-
110,1 - 120 kg 12 881 Ft.-
120,1 - 130 kg 15 881 Ft.-
130,1 - 140 kg 18 383 Ft.-
140,1 - 150 kg 19 881 Ft.-
140,1 - 160 kg 21 381 Ft.-
MPL házhozszállítás 0-10 kg 1 990 Ft.-
MPL házhozszállítás 10-20 kg 2 990 Ft.-
MPL házhozszállítás 20-40 kg 5 990 Ft.-
MPL csomagautomatába, posta pontra vagy postára 990 Ft.-
MPL választása esetén 1 990 Ft.- logisztikai költséget számítunk fel.
Amennyiben Ön utánvétes fizetést választja, többletköltségként 400 Ft.- utánvétdíjjal kell számolnia.
Az árak az ÁFA-t tartalmazzák!
Bruttó 125.000 Ft.- feletti vásárlás esetén amennyiben a csomag súlya nem haladja meg az 40 kg-ot a szállítási költség díjtalan.
Egy másik címre szeretném kérni a csomagomat, mint amit korábban megadtam. Mi a teendő?
Kérjük hívja a 72/510-666-os telefonszámot, vagy jelezze komprador@komprador.hu e-mail címen.
Milyen szállítási módot választhatok?
Honnan tudom, hogy melyik nap fogom megkapni az árut?
Az árut a megrendeléstől számított 1-7 munkanapon belül szállítjuk Önnek a megadott címre. Ez az idő a gyakorlatban 2-5 munkanapra korlátozódik, de minden esetben a szállítást megelőző napon küldünk Önnek egy e-mailt, hogy a következő napon várható a futár.
Mit tegyek, ha a futár járt a címemen, de nem volt ott senki?
A futár minden ilyen esetben próbál telefonos kapcsolatot felvenni a vásárlóval, és megadja egy értesítőn a saját elérhetőségeit. A kézbesítést megelőző napon a futárszolgálat e-mail-ben értesíti a címzettet, a kiszállításról. A futárszolgálat minden esetben kétszer kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben nem sikerül a futárral felvenni a kapcsolatot, kérjük jelezzék felénk ezt az elérhetőségeinken.