expand
cart
Minikosár
 tétel
A kosár üres.
Kosárhoz ugrás
bruttó  {{model.WebDevizaNem}}
nettó  {{model.WebDevizaNem}}
Termékek
Menü

GY.I.K.

Partner adatokkal kapcsolatos kérdések

Vásárlással kapcsolatos kérdések

Szállítással kapcsolatos kérdések

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ezen az oldalon kívül hasznos információkat találhat a rólunk, illetve a letöltések menüpont alatt. Ha azonban sem ott, sem ezen oldalon nem talál választ kérdésére, kérjük hívja vevőszolgálatunkat, vagy küldjön e-mail-t.

 

Partner adatokkal kapcsolatos kérdések

 

Mit kell tudnom a regisztrációról és a bejelentkezésről?

Regisztrált felhasználóink az e-mail címük és a jelszavuk egyidejű megadásával, majd az oldal jobb felső sarkában lévő belépés fülre kattintva tudnak belépni a webshopba. Új felhasználóink a regisztrációs űrlapon lévő adatok kitöltése után válnak teljes jogú felhasználóvá.

 

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson az oldal jobb felső sarkában található elfelejtett jelszó linkre, majd adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét, amire elküldhetjük új jelszavát! Új jelszó iránti kérelmét az komprador@komprador.hu e-mail címre is elküldheti.

 

Hogyan változtathatok a személyes adataimon?

Személyes adatainak változása esetén kérjük, hívja 72/510-666-os telefonszámot, vagy írjon a komprador@komprador.hu e-mail címre.

 

 

Vásárlással kapcsolatos kérdések

 

Hogyan rendelhetek a Webáruházból?

A webáruházból minden esetben csak regisztráció után lehet vásárolni. A regisztráció ingyenes és mindössze pár percet vesz igénybe.  Cég és magánszemély egyaránt regisztrálhat.

 

Az alábbi kötelezően kitöltendő adatokra lesz szükség:

Vezeték, illetve keresztnév

E-mail cím

Jelszó

Telefonszám

Adószám (cég esetében)

Számlázási cím (irányító szám, város, utca)

Szállítási cím, amennyiben eltér a számlázási címtől

 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a webáruházban feltüntetett árak, csak a webáruházon keresztül történő vásárlás esetén érvényesek.

 

Hogyan kereshetek termékeket?

Kereshet cikkszámra, cikknévre. A kereső, szótöredékre is keres.

 

Ha nincs készleten a megrendelni kívánt áru, hogyan tudok belőle rendelni?

Ezek a termékek is rendelhetők a webáruházban, kosárba tehetők. A rendelés feladása után, amennyiben a beszerzés 1-2 napnál többet vesz igénybe és/vagy változik az ára, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

 

Mit tegyek, ha nem találok egy terméket az áruházban?

Ha valamit nem talál, kérjük próbáljon meg más szóra keresni, illetve használja a lap oldalán található termékcsoportosítást.

 
Ha egyedi rendelése van, kérjük, írjon e-mailt a komprador@komprador.hu címre, vagy érdeklődjön a 72/510-666-os telefonszámon.

 

Hogyan módosíthatok vagy törölhetek egy már leadott rendelést?

Lezárt rendelést a webáruházon keresztül már nem módosíthat, illetve törölhet. Ha mégis erre lenne szükség, kérjük, hívja vállalatunkat 72/510-666-os telefonszámon vagy írjon a komprador@komprador.hu e-mail címre.

 

Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap?  Ilyenkor egyszeri a postaköltség, illetve egy csomag fog érkezni?

Abban az esetben, ha 14 óráig leadja rendeléseit, akkor azokat egyszerre postázzuk, egyszeri postaköltséggel.

 

A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?

A hétvégi megrendeléseket következő héten hétfőn 8.00 órától kezdjük el feldolgozni.

 

Hogyan követhetem az aktuális rendelésemet?

Rendeléséről e-mailben rendszerünk automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza rendelt termékeinek felsorolását, a szállítás és a fizetés adatait. A számlázás napján - amely majdnem minden esetben egybe esik a szállítás napjával is - a rendszerünk küldd egy e-mailt a számlázott termékekről. Ezután a futárszolgálat honlapján, a tőlük kapott nyomonkövetési kód alapján tud tájékozódni a csomagról.

 

Miért törlődött a félbehagyott megrendelésem? Következő nap még rendeltem volna.

Minden le nem zárt, azaz félbehagyott rendelést a rendszer 2 óra elteltével töröl. Ezért azt javasoljuk, hogy ha több napon is rendelne, de egy csomagot szeretne kapni, akkor válasszon egy későbbi szállítási napot. Így a megadott szállítási napot megelőző nap 14 óráig lehetősége van több rendelést leadni, amely egyszerre kerül feldolgozásra.

 

Hogyan tudom kifizetni a megrendelt árut?

A rendelése ellenértékét előre utalással (12072507-01935139-00100000 - Raiffeisen Bank) ), utánvéttel vagy készpénzben, illetve bankkártyával tudja rendezni. Előre utalás választása esetén előlegbekérő kerül kiküldésre. Kérjük, hogy a rendelés azonosítót minden esetben tüntesse fel a közlemény rovatban.

 

 

Szállítással kapcsolatos kérdések

 

Mennyi a szállítási és kezelési költség?

        

       0 -  5 kg       2 481 Ft.-

    5,1 - 10 kg       2 731 Ft.-

  10,1 - 20 kg       2 831 Ft.-

  20,1 - 30 kg       3 071 Ft.-

  30,1 - 40 kg       3 231 Ft.-

  40,1 - 50 kg       3 731 Ft.-

  50,1 - 60 kg       4 281 Ft.-

  60,1 – 70 kg      4 981 Ft.-

  70,1 – 80 kg      5 631 Ft.-

  80,1 – 90 kg      6 281 Ft.-

  90,1 – 100 kg    6 881 Ft.-

100,1 -  110 kg    7 531 Ft.-

110,1 -  120 kg    12 881 Ft.-

120,1 -  130 kg    15 881 Ft.-

130,1 -  140 kg    18 383 Ft.-

140,1 -  150 kg    19 881 Ft.-

140,1 -  160 kg    21 381 Ft.-

 

MPL házhozszállítás   0-10 kg  1 990 Ft.-

MPL házhozszállítás 10-20 kg  2 990 Ft.-

MPL házhozszállítás 20-40 kg  5 990 Ft.-

 

MPL csomagautomatába, posta pontra vagy postára 990 Ft.-

 

MPL választása esetén 1 990 Ft.- logisztikai költséget számítunk fel.

 

Amennyiben Ön utánvétes fizetést választja, többletköltségként 400 Ft.- utánvétdíjjal kell számolnia.

 

Az árak az ÁFA-t tartalmazzák!

 

Bruttó 125.000 Ft.- feletti vásárlás esetén amennyiben a csomag súlya nem haladja meg az 40 kg-ot a szállítási költség díjtalan.

 

Egy másik címre szeretném kérni a csomagomat, mint amit korábban megadtam. Mi a teendő?

Kérjük hívja a 72/510-666-os telefonszámot, vagy jelezze komprador@komprador.hu e-mail címen.

 

Milyen szállítási módot választhatok?

  • Helyszíni átvétel - Ez a személyes átvételt jelenti üzletünkben a nyitvatartási időn belül.
  • Kiszállítás - A megrendelt terméket futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz.

Honnan tudom, hogy melyik nap fogom megkapni az árut?

Az árut a megrendeléstől számított 1-7 munkanapon belül szállítjuk Önnek a megadott címre. Ez az idő a gyakorlatban 2-5 munkanapra korlátozódik, de minden esetben a szállítást megelőző napon küldünk Önnek egy e-mailt, hogy a következő napon várható a futár.

 

Mit tegyek, ha a futár járt a címemen, de nem volt ott senki?

A futár minden ilyen esetben próbál telefonos kapcsolatot felvenni a vásárlóval, és megadja egy értesítőn a saját elérhetőségeit. A kézbesítést megelőző napon a futárszolgálat e-mail-ben értesíti a címzettet, a kiszállításról. A futárszolgálat minden esetben kétszer kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben nem sikerül a futárral felvenni a kapcsolatot, kérjük jelezzék felénk ezt az elérhetőségeinken.